Termeni si conditii
- Datele si informatiile de mai jos contureaza regulile, politica, termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.partenermedia.ro.
- Informatiile cu privire la confidentialitatea si prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea site-ului www.partenermedia.ro sunt guvernate de politica de confidentialitate revizuita conform cerintelor GDPR - Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, care completeaza sectiunea Termeni si Conditii.
- Prin utilizarea site-ului, va exprimati acordul privind regulile, politica, termenii si conditiile prezentate in continuare.
1. Termeni utilizati
- Furnizor - SC. ADPROMEDIA GROUP S.R.L. persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, strada Zamfir Olaru, nr. 4, bl. 78, ap. 86, sector 5, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/2163/2015 avind cod unic de inregistrare RO34142794 si cont IBAN RO85 INGB 0000 9999 0771 3694 deschis in RON la ING BANK NV.
- Beneficiar - orice persoana fizica sau juridica care are sau primeste access la continutul site-ului www.partenermedia.ro.
- Bunuri si servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documente care urmeaza a fi furnizate de catre Furnizor, Beneficiarului.
- Cerere oferta - aplicatie electronica dedicata comunicarii intre Beneficiar si Furnizor prin intermediul careia, Beneficiarul furnizeaza datele de contact (nume, prenume, denumire societate, numar de telefon si adresa de mail) si informatiile necesare compunerii ofertei (cod produs, cantitate solicitata si informatii suplimentare).
- Site - domeniul www.partenermedia.ro si toate subdomeniile acestuia.
- E-mail - obiecte@partenermedia.ro
- Telefon - 0762243937 sau 0724006302
Continut
- toate informatiile prezentate pe site (texte, imagini, multimedia etc);
- intreg continutul oricarui e-mail trimis de catre Furnizor, Beneficiarului.
2. Informatii contractuale
- Plasarea cererilor de oferta se face prin aplicatia online de cerere oferta, sau prin e-mail / telefon. Prin plasarea cererilor de oferta, Beneficiarul accepta conditiile de utilizare a site-ului, informatiile cu privire la confidentialitatea si prelucrarea datelor cu caracter personal si este de acord cu modalitatea de comunicare prin care Furnizorul isi desfasoara activitatea.
- Plasarea comenzilor se face exclusiv pe e-mail. Prin plasarea comenzilor, Beneficiarul este de acord sa puna la dispozitia Furnizorului datele de facturare si de livrare, informatii explicative suplimentare si alte documente necesare inscriptionarii/personalizarii produselor/serviciilor comandate.
- Confirmarea comenzii se poate face prin e-mail sau telefonic urmand ca aceasta sa devina comanda ferma. Prin confirmarea comenzii, Beneficiarul confirma ca este de acord cu politica site-ului, cu conditiile de plata si termenele de livrare.
4. Cesionarea si subcontractarea
- Furnizorul isi rezerva dreptul de a subcontracta si/sau cesiona o terta parte pentru furnizarea bunurilor/serviciilor pentru a onora comanda Beneficiarului (import / transport extern si intern, servicii de inscriptionare, servicii de ambalare, servicii de productie si montaj, servicii de facturare si servicii de livrare). Pentru toate acestea nu este necesar acordul Beneficiarului.
5. Transferul proprietatii
- Transferul proprietatii asupra bunurilor/serviciilor are loc in momentul in care Furnizorul confirma incasarea integrala a valorii comenzii. In cazul in care produsele sunt livrate prin curier, agentul de livrari nu este autorizat de catre Furnizor sa permita Beneficiarului deschiderea coletelor inainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior acesteia si dupa achitarea eventualei contravalori a produselor.
6. Vanzarea
- Transmiterea cereri de oferta si efectuarea comenzii este permisa oricarui Beneficiar.
- Furnizorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul pe site oricarui Beneficiar in situatia in care Beneficiarul prin actiunile sale ar putea prejudicia in vreun fel Furnizorul. In acest caz, Beneficiarul poate contacta Furnizorul pentru a fi informat cu privire la motivele restrictionarii.
- Furnizorul isi rezerva dreptul de a publica pe site oferte si/sau promotii. Deasemenea, ofertele si/sau promotiile pot fi sterse fara notificari comunicate Beneficiarului.
- In urma cereri de oferta, Furnizorul va transmite Beneficiarului oferta de pret pe e-mail sau telefonic pentru bunurile si/sau serviciile solicitate.
- Conditiile de plata si de livrare vor fi mentionate si acceptate in comunicarile pe e-mail.
7. Proprietatea intelectuala
- Continutul site-ului si a subdomeniilor acestuia este proprietate exclusiva a Furnizorului.
- Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica, adauga sau sterge informatii de pe site fara a fi nevoie de preaviz.
- Continutul site-ului nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis in orice forma catre terte parti, incluzand forma electronica, fara permisiunea anterioara scrisa a Vanzatorului.
- Furnizorul isi rezerva dreptul de a afisa pe site, cu titlul de prezentare, imagini cu produsele realizate de catre acesta pornind de la grafica Beneficiarului, bunurilor sau seriviciilor oferite acestuia.
- Furnizorul nu este responsabil pentru grafica trimisa de Beneficiar pentru realizarea bunurilor si/sau a serviciilor. Raspunderea asupra elementelor grafice sau text si a conceptului grafic - ce vor fi folosite in realizarea procesele de imprimare/inscriptionare a bunurilor comandate, revine exclusiv Beneficiarului. Beneficiarul este proprietarul tuturor elementelor grafice sau text, el fiind cel care-si asuma raspunderea ca acestea sunt in conformitate cu legile, statuturile si ordonantele in vigoare, nu violeaza si nici nu au violat drepturile oricarei persoane fizice sau juridice.
8. Comanda
- Beneficiarul poate plasa comenzi in urma ofertei prezetentate de catre Furnizor. Beneficiarul fiind astfel de acord cu conditiile de colaborare, cu preturile, termenele de livrare si costurile totale.
- Confirmarea comenzii se va face prin e-mail sau telefon, dupa ce s-a confirmat plata partiala sau integrala a bunurilor/serviciilor.
- Furnizorul nu este responsabil pentru eventualele greseli grafice sau de text.
- Furnizorul poate anula comanda plasata de catre Beneficiar, fara nicio obligatie ulterioara a unei parti fata de cealalta in urmatoarele situatii:
- Neeachitarea sumei ce reprezinta avansul;
- Grafica pentru realizarea bunurilor/serviciilor nu este conforma cu cerintele comunicate de catre Vanzator;
- Beneficiarul nu a oferit bunul de tipar;
- Furnizorul nu poate respecta termenele de executie sau livrare specificate de Beneficiar;
- Datele furnizate de catre Beneficiar sunt incomplete sau incorecte;
- Furnizorul isi rezerva dreptul de suspendare sau anulare a comenzii sau a livrari in situatia in care a existat un litigiu anterior sau apar suspiciuni privind mijloacele de plata.
9. Confidentialitate
- In conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si cu cerintele (GDPR) Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, Furnizorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de catre Client/Cumparator.
- Temeiul legal pentru prelucrarea datelor oferite voluntar prin completarea si trimiterea formularelor, prin completarea campurilor obligatorii pentru plasarea unei comenzi sau prin contactarea noastra in orice mod, temeiul legal este reprezentat de urmatoarele articole din Legea nr. 677/2001 si din din Regulamentul (UE) 679/2016:
- prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale a operatorului] (art. 5 alin. 2 lit. (c) din Legea nr. 677/2001)
- prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului] (art. 6 alin. (1) lit. c din Regulamentul (UE) 679/2016)
- pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract] (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016).
- In ceea ce priveste datele pe care le colectam in mod automat prin folosirea de cookie-uri sau tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimtamantul.
- Datele cu caracter personal pe care Beneficiarul le furnizeaza sunt prelucrate in mod legal, echitabil si transparent fata de persoana vizata fiind limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile in care sunt prelucrate, urmarind astfel sa reducem la minimum datele colectate.
- Furnizarea datelor este necesara pentru:
- comunicarea cu Beneficiarul privind unele aspecte ce tin de cerere/comanda si/sau de bunurile/serviciile achizitionate: confirmarea comenzii, a termenelor de executie, facturarea, expedierea bunurilor si/sau a serviciilor achizitionate, rezolvarea a problemelor ce pot aparea cu privire la o comanda;
- in scopul livrarii bunurilor si/sau serviciilor achizitionate, datele cu caracter personal urmeaza sa fie comunicate companiei de curierat care se va ocupa de livrarea produselor.
- In momentul in care Cumparatorul a transmis informatii sau materiale prin intermediul acestui Site sau prin posta electronica, necesare realizarii Bunurilor si/sau Serviciilor achizitionate, Vanzatorul are dreptul de a le afisa pe Site si in materialele de marketing, promovare cu titlul de prezentare.
10. Disponibilitate
- In cazul in care unul dintre bunurile si/sau serviciile comandate nu este disponibil, Furnizorul se angajeaza sa comunice Beneficiarului acest lucru prin e-mail intr-un interval maximum de 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii.
11. Retur
- Conform art. 10 din Ordonanta 130/2000, nu se pot returna produsele personalizate la cererea clientilor.
- In situatia in care, Beneficiarul nu este sigur de calitatea bunurilor si/sau serviciilor oferite de Furnizor, Furnizorul ofera posibilitatea ca inainte de trimitearea graficii in productie, Beneficiarul sa comande o mostra.
- Nu se considera defect de printare/inscriptionare diferenta de nuanta dintre produsul fizic si imaginea de pe ecranul calculatorului.
12. Modalitati de plata
- Pentru a considera comanda ferma Beneficiarul trebuie sa confirme plata integrala sau partiala a bunurilor si/sau a serviciilor comandate.
- In caz ca exista diferenta de plata, Beneficiarul va achita aceasta diferenta ramburs, sau dupa caz in contidiile prezavute in continutul comenzii.
12. Modalitati de livrare
- Livrarea produselor se face prin intermediul curierilor la adresa furnizata de catre Beneficiar in momentul realizarii comenzii.
- Furnizorul nu este responsabil pentru intarzierile de livrare sau pierderile de colete ce au fost provocate de catre un tert sau determinate de o cauza imprevizibila.
2024 © AdProMedia Group
Pe site se pot intalni diferente intre descrierea produsului, imagine si realitate. Pentru comenzi ferme solicitati mostra sau informatii suplimentare.
Nu vindem la bucata si catre persoane fizice.